Fins al 27 de febrer es visiten comerços de la Zona Alta, Ronda, l’Eix comercial i els barris per informar sobre el funcionament i els beneficis de l’aplicació
De moment, hi ha 190 establiments registrats a l’APP
Se sortejarà un xec de 100€ per bescanviar en comerç local entre la ciutadania que es descarregui l’aplicació
La regidoria de Promoció de la Ciutat ha començat a fer un porta a porta en establiments de la ciutat per informar-los sobre l’APP gratuïta Compra a Lleida, una eina tecnològica que vol potenciar el comerç local connectant l’administració, la ciutadania, els visitants, els comerços i els serveis. Les visites, que es duran a terme fins dijous, 27 de febrer, han incrementat el nombre d’usuaris de l’aplicació. En només quatre dies s’han registrat 51 establiments nous i en total ja en són 190.
En aquesta primera setmana de dinamització s’han fet 371 visites en establiments de la Zona Alta, Ronda, l’Eix comercial i una part del barri de Cappont. La setmana vinent les visites es faran a la resta de barris. En total, es preveu visitar i informar uns 800 comerços a tota la ciutat.
L’objectiu de les visites és fer difusió de l’eina tecnològica que la Paeria ha posat a l’abast del comerç local, incrementar el nombre d’establiments adherits i dinamitzar l’APP, a més de fer acompanyament i assessorament als establiments sobre el funcionament de l’aplicació i els beneficis d’estar-hi registrats.
Entre els beneficis hi ha aparèixer al directori de la Paeria, crear i gestionar el perfil comercial, gestionar pagaments i inscripcions, accedir a formacions i tenir una comunicació directa amb l’Ajuntament de Lleida.
A més, la regidoria organitza cada dijous a les 14:00 h una formació en línia per conèixer millor l’APP i aprofitar-ne tot el potencial.
Entre la ciutadania que descarregui i segueixi l’APP Compra a Lleida (eAgora) se sortejarà un xec de 100€, per bescanviar en comerç local.
“Compra a Lleida”, un projecte amb fons NextGenerationEU
L’APP Compra a Lleida és una de les eines que l’Ajuntament de Lleida ha posat a l’abast del comerç i l’hostaleria de Lleida per promoure la digitalització i la sostenibilitat del sector retail. Forma part del projecte “Compra a Lleida”, una iniciativa que compta amb finançament dels fons europeus NextGenerationEU, dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) del govern de l’Estat, a través del Ministeri d’Indústria i Turisme.
El projecte té previstes un total d’onze actuacions de diferents àmbits, amb l’objectiu de desenvolupar inversions físiques i digitals per a potenciar el turisme de compres i incrementar, entre altres, les despeses que es fan a la ciutat.


