Inici Projectes Next Generation Paeria Projectes no concedits Compra a Lleida
Descripció
“Compra a Lleida” va en consonància a algunes de les directrius que es desprenen del Pla Estratègic de Turisme de Lleida 2022-2025 i, en aquesta direcció, l’objectiu és captar nous models de turisme familiar, Double Income No Kids, (DINKS) o Best Agers, per motivar, entre altres activitats, la compra. A la ciutat de Lleida, les principals zones comercials coincideixen amb les zones amb més recursos turístics de tota tipologia.
S’hi han planificat les següents accions:
- Nou canal de comunicació en forma de Chatbot, per connectar qualsevol persona visitant amb l’oferta comercial.
- Implementació d’un sistema de videoseguretat a l’Eix comercial a partir de sistemes d’informació i seguretat intel·ligent.
- Promoció de les Àrees de Promoció Econòmica Urbana, (APEU) i augmentar la projecció d’aquestes àrees fins a 3 zones de la ciutat.
- Incorporació de sistemes de Business Intelligence, (BI), que permetin incrementar el coneixement del perfil comercial de les persones que visiten la ciutat per poder dissenyar activitats i estratègies que generin major impacte econòmic.
- Implantació d’una plataforma de comunicació online i ontime (en línia i a l’hora) a partir d’una APP mòbil que connectaria els serveis de la Paeria amb la ciutadania, el teixit associatiu i el comerç.
- Ampliar l’espai per a vianants a la rambla de Ferran, millorant l’accessibilitat, complementant l’oferta comercial i embellint l’espai.
Aquest projecte s’ha reformulat i s’ha presentat a una nova convocatòria: Compra a Lleida – concedit.
Convocatòria | d’ajudes per a l’enfortiment de l’activitat comercial en zones turístiques. |
Inversió | Import del projecte: 1.780.233,80 € Import demanat: 1.424.187,04 € |
Data presentació | 05/08/2022 |
Resolució definitiva | 09/01/2023 |
Convocat per | la Unió Europea – Next Generation EU, Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del Govern d’Espanya i Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme. |